لمینت دندان

یک طراحی لبخند مدرن و پرطرفدار که در دندانپزشکی دکتر یوسفی زاده با تکنولوژی روز و بدون تراش مینای دندان انجام می شود . لمینت ها از یک لایه سرامیکی بسیار ظریف و اصطلاحا کانتکت لنز ساخته شده اند که با یک لایه چسب مخصوص روی مینای دندان بیمار قرار می گیرند . لمینت دندان جز یکی از درمانهای زیبایی دندان است و همیشه پیشنهاد ما این است که توسط متخصص زیبایی انجام شود . ونیرهای سرامیکی جز بهترین روش ها برای اصلاح طرح لبخند و جذاب تر کرده چهره شماست.

دکتر پرهام یوسفی زاده ، دندانپزشکی زیبایی و لمینت سرامیکی را به صورت VIP و تخصصی با استفاده از جدیدترین روش لمینت در آمریکا ارائه میدهد.

کاربرد لمینت دندان :

  • ترمیم دندان های شکسته شده
  • افزایش ارتفاع طول تاج ها
  •  ترمیم ناهنجار های دندانی مادرزادی
  • اصلاح و ترمیم دندان های تیره و رنگ گرفته

لمینت و دندانپزشکی زیبایی VIP

برخلاف تصوری که عموم مردم دارند برای لمینت دندان ها هیچ نیازی به تراشیدن مینای دندان نیست ، روش لمینت با تراش دندان یکی از روش های قدیمی محسوب میشود که ممکن است هنوز در برخی مراکز دندانپزشکی زیبایی مورد استفاده قرار گیرد اما دندانپزشکی دکتر پرهام یوسفی زاده از این روش برای لمینت دندان استفاده نمی کند و هیچ آسیبی به ساختار طبیعی دندان ها وارد نمی کند.

انواع لمینت دندان

راههای زیادی برای درمان دندانها می باشد. برخی از این روشها علاوه بر درمان موجب زیبایی دندان هم می گردند. روشهایی همچون کامپوزیت ونیر و لمینت. هر دو روش برای پوشاندن نواقص و بهبود سطح رویی دندانها به کار می رود.

لمینت دندان در شمال تهران، پوسته هایی ظریف و شیشه ای شکل و در عین حال با استحکام بسیار بالا می باشد که برای پوشاندن و بهبود سطح رویی دندان ها در شمال تهران به کار می رود. جنس لمینت دندان از مواد هم رنگ دندان است که برای اصلاح فرم، بد رنگی، شکل، طول دندان و یا بستن فاصله بین دندانی و حتی برای اصلاح شکستگی ها و لب پریدگی هایی دندانی استفاده می شود.

انواع لمینت دندان در دندانپزشکی دکتر یوسفی زاده ( لمینت در شمال تهران )

لمینت سرامیکی دندان (روش غیر مستقیم)

از جنس سرامیک یا در اصطلاح عامیانه تر از جنس چینی هستند. دارای ظاهری زیباتر بوده، ثبات رنگ بیشتری داشته و نسبت به لمینت های کامپوزیتی مقاوم ترند. این ونیرها پس از قالب گیری در لابراتوار ساخته می شوند

لمینت کامپوزیتی (روش مستقیم)

در مقابل لمینت سرامیکی دندان، لمینت کامپوزییت دندان قرار دارد که نسبت به لمینت سرامیکی تراش کمتری به دندان داده می شود لمینت های کامپوزیتی تنوع رنگ بیشتری داشته پس میتواند کاملا همرنگ دندان های دیگر باشند.

لمینت های کامپوزیتی دندان

در این نوع لمینت دندان، دکتر دندانپزشک خوب یک ماده رزین کامپوزیت را روی دندان قرار می دهند تا یک روکش را در خود مطب دندانپزشکی روی دندان قرار دهند. در لمینت کامپوزیتی نیاز به تراشیدن سطح دندان نیست.

لمینت های سرامیکی دندان

روکش لمینت سرامیکی دندان به صورت سفارشی از یک سرامیک با کیفیت بالا در آزمایشگاه دندانپزشکی ساخته می شود و دقیقا با بقیه دندان های شما مطابقت دارد. این نوع لمینت دندان مانند مینای دندان روشن و کمی شفاف به نظر می رسند.

لمینت های فوری دندان در شمال تهران

لمینت های فوری دندان از پیش ساخته هستند که به سادگی با دندان های موجود شما مطابقت دارند تا لبخند و ظاهر خود را بهبود بخشند.

طبیعی بودن دندان لمینت شده به چه عواملی بستگی دارد

گفتنی است که 60 درصد از زیبایی و جذابیت چهره شما به دندان هایتان بستگی دارد برای زیبایی دندان ها از روش اشتباه استفاده نکنید. حتما افراد زیادی را دیده اید که دندان هایشان را لمینت کرده اند اما برجستگی لمینت یا رنگ لمینت اصلا مناسب چهره آن فرد نیست . قبل از انجام لمینت دندان از دقت و ظرافت کار دندانپزشک خود مطمئن شوید زیرا این عامل روی نتیجه کار تاثیر بسیاری دارد . همچنین پس از انجام لمینت دندان حتما مراقبت های بعد از درمان باید صورت گیرد.

سوالات متداول

چه افرادی کاندیدای مناسب برای انجام درمان لمینت دندان می باشند؟
افرادی که نیاز به فرم بخشیدن و یکدست کردن دندان ها دارند یا به هم ریختگی و فاصله بین دندان های آنها زیاد است افرادی دندان هایی بدرنگ دارند ممکن است این تغییر رنگ بر اثر مصرف سیگار، نوشیدن زیاد قهوه و … باشد گاهی لبه دندان افراد بر اثر ضریه یا عوامل دیگر شکسته یا ترک خورده است.
چه زمانی لمینت دندان توصیه نمی شود ؟
عادت غلط دندان قروچه در خواب عادت غلط سایش و فشردن دندان ها عدم ضخامت کافی در مینای دندان ها افرادی با بهداشت دهانی کم دندان های متمایل به سمت لب بهم ریختگی های شدید دندانی که نیاز به ارتودنسی دارند.
امکان ترمیم لمینت دندان وجود دارد؟
لمینت دندان استحکام بسیار بالایی دارد و معمولا آسیبی به آن وارد نمی شود اما اگر لمینت شما دچار شکستگی شود قابل ترمیم نیست اما اگر لمینت به طور کلی از دندان جدا شود باید به دندانپزشک مراجعه کنید تا مجدد برای شما لمینت را نصب کند برای افرادی که یک یا چند دندان خود را از دست داده اند ایمپلنت دندان پیشنهاد می شود و این موضوع اهمیت زیادی دارد که تفاوت بسیاری بین لمینت و ایمپلنت دندان است.
در چه صورتی لمینت از دندان ها جدا می شود ؟
تغییر رنگ لمینت دندان با گذشت زمان، بسیار بستگی به مواد رنگی مصرف شده توسط فرد دارد. مثال : چایی، قهوه، مصرف دخانیات و … به مرور زمان باعث تغییر رنگ دادن لبه های دندان می شود. می توان با کم کردن مصرف این مواد رنگی از تغییر رنگ آن پیشگیری کرد. این تغییر رنگ یا رنگ پذیری در درمان لمینت سرامیکی دندان کمتر از کامپوزیت دندان است. همچنین جنس لمینت سرامیکی و کامپوزیت دندان استفاده شده برای درمان و میزان مرغوبیت آن ها در این رنگ پذیری تاثیر دارد. مواد مرغوب تر دیرتر تغییر رنگ می دهند.