دندانپزشکی فوری در نیاوران

دندانپزشکی فوری در شمال تهران

خدمات دندانپزشکی در نیاوران

دندانپزشکی فوری در نیاوران

دندانپزشکی فوری در شمال تهران و دندانپزشکی فوری در نیاوران به زمانی اطلاق می شود که شما دچار دندان دردی شده اید که با مسکن معمولی بهبود پیدا نمی کند، و توانایی کار و انجام اعمال روزمره زندگی خود را از دست داده اید، دلایل مختلف زیادی وجود دارد که شما را در شرایط نیاز به اورژانس دندانپزشکی یا دندانپزشکی فوری قرار می ­‌دهد این دلایل به طور عمده به دو دسته تقسیم می­‌شوند. آسیب ‌دیدگی دندان ­‌ها و درد زیاد که نشان دهنده آبسه یا پوسیدگی دندان ها است

برای اینکه به شما در شناختن اینکه آیا درمان دندان شما اورژانسی است و نیاز سریع به دندانپزشکی دارید یا خیر سوالات زیر را از خودتان بپرسید :

• آیا شما عفونت دندان دارید

• آیا شما دردهای شدید دارید

• آیا خونریزی دهان یا لثه دارید

• آیا دندان شما خونریزی یا علائم اضطراری دارد

برخی از مشکلات دندانپزشکی آنقدر جدی هستند که به مراجعه به دندانپزشکی  د همان لحظه نیاز دارند. اگر با هریک از موارد زیر مواجه شدید، به دندانپزشکی فوری در نیاوران مراجعه کنید :

• خونریزی قابل توجهی که متوقف نمی ­‌شود

• درد شدیدی که توسط مسکن آرام نمی ­‌شود

• ضربه و تروما به صورت، دهان و دندان شما در اثر تصادف

تذکر :

اگر دندان شما کنده شده باشد، باید سریعا به دندانپزشکی مراجعه کنید. احتمال اینکه دندانپزشکی فوری در شمال تهران بتواند عمل کاشت مجدد دندان را انجام دهد بیشتر است. (تا زمانی که به کلینیک دندانپزشکی در ساعات بعد مراجعه می­‌ کنید)، سعی کنید دندان را در جای خود در دهانتان نگه دارید و یا آن را در یک لیوان شیر بگذارید. سعی کنید با دندانتان به آرامی برخورد کرده و از قسمت ریشه آن را در دست نگیرید

چه مشکلی واقعا یک موقعیت اورژانس دندانپزشکی محسوب می شود و ما باید حتما به دندانپزشکی فوری در نیاوران مراجعه کنیم :

1_ دندان کنده شده

2_ یک دندان شکسته