دندانپزشکی بدون درد

دندانپزشکی فوری در نیاوران

دندانپزشکی بدون درد

قابل توجه است که نه تنها کودکان بلکه برخی از بزرگسالان به دلیل ترس از دندانپزشکی برخی از خدمات دندانپزشکی را به تاخیر می اندازند. این تاخیر می تواند در پایان منجر به کشیدن دندان، عصب کشی دندان، جراحی لثه و یا حتی بیماری های لثه منجر شود، اما این روزها با استفاده از دندانپزشکی با لیزر متخصصان دندانپزشکی توانسته اند خدمات دندانپزشکی بدون درد را به واقعیت تبدیل کند

انواع لیزر در دندانپزشکی بدون درد :

• لیزر پرتوان (با توان بالاتر از 0.5 وات) :

از این نوع برای جراحی ها و کارهای درمانی دندان استفاده می شود

• لیزرهای کم توان (با توان کمتر از 0.5 وات) :

زمانی از این نوع لیزر استفاده می شود که متخصص بخواهد فعالسازی بیشتری در فرایند های ترمیم سلولی و یا درمان های ضدالتهاب داشته باشد

کاندیدای مناسب برای این درمان :

دندانپزشکی بدون درد می‌تواند به طور موفقیت آمیز در بخش زیادی از بیماران، از جمله افرادی که دارای شرایط زیر هستند استفاده شود :

1_ سخت بی حس شدن

2_ اضطراب و ترس زیاد از دندانپزشکی

3_ افراد دارای محدودیت زمانی با مراجعه کمتر

4_ عدم تمایل به اتمام برنامه‌های درمان قبلی

5_ نیاز به انجام درمان‌های پیچیده و طولانی

6_ علاقه مند به انجام درمان‌ در آرامش

هزینه دندانپزشکی بدون درد :